Inlägg 648

Nu har Lilleman badat en stund o fått upp värmen o jag har bäddat ner honom på divanen i soffan.



Jag har passat på att få duschat o tvättat mitt hår, det behövs inför ikväll när jag o Anki ska sitta i soffan i mysbraller o håret o slarvig knut på huvudet :-P

Jag kommer att öppna min privata blogg igen och jag kommer att byta användarnamn och lösenord igen för ja, det finns skatögon som inte har där inne att göra.

Maila mig om ni vill ha det nya.
[email protected]

Nu ska jag kolla blocket efter en annan mobil, min nuvarande fungerar ju sådär, jag kan ju inte prata utan handsfree och kameran har slutat vilket är synd för det är en sjuhelvetes bra kamera på den så jag ska nog kolla efter en likadan modell.
Och att den funkar halvbra har sina orsaker, den har vart med om en heldel, Midas har kastat den i golvet, den har ramlat i golvet, den har vart full i hallonsaft, vällingpulver i lyspyl så ja, nångångkastar väl även den in handduken.


Tjuss




Tyck Till.
Postat av: Johanna

E det så att ni får tråkigt så ring,jag kommer som ett skott å kör lite magdans i mina fina kläder jag fick av S hahahaha I love paljetter hahahaha

2009-12-31 @ 21:32:51
Postat av: miggs

Johanna: Det hade blivit KRIG om dom käderna, och jaghar silvertejp hemma ifall kvalitén inte skulle hålla haha! OMG :-D

2010-01-01 @ 09:08:41

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0