Inlägg 649

Detta senaste halvåret har fått mig att vakna upp rejält, jag har funnit nya vänner men även förlorat vänner, vilket är väl trist men folk gör sina val i livet och hur man kan göra ett val över en vän för en okänd person är för mig totalt ofattbart, det finns inte i min värld hur man kan göra ett sånt val, speciellt efter alla samtal, allt medlidande, alla tröstande ord eller de ggr vännen stod på min sida. Nu vet jag att det bara var tomt prat, det var falska nickningar med huvudet o falskt medlidande. Och skulle jag få chansen skulle jag såra dig, så som du sårat mig, för det var det jag blev.

Sårad.

Men du är körd i min bok, now and always och jag skulle inte ens pinka på dig om du fattade eld...
Men jag antar att ni har en heldel gemensamt, eller är det bara en sak kanske.
Och som så många ggr innan bjuder jag på allt ni säger om mig, det rör mig inte RYGGEN för den ena parten i ert lilla gäng vet jag precis vart jag har och vad den parten går för är för mig lika mycket värt som din falska medkänsla för mig som vän. Det som rör mig ryggen är hur man kan göra ett sånt val bakom ryggen på en man kallar sin vän. Men det är din förlust och det var ditt beslut.
Jag hoppas bara du vaknar en dag och inser hur fel du hade, kom inte till mig o gnäll när den fasaden du ser faller, för det gör den TRO MIG.

Men som sagt, jag vet nu vilka som är mina vänner, och du är inte en av dom.

Och dum som jag är lyssnade jag inte på varnande ord tidigare, att du ÄR falsk, du KOMMER svika.
Men jag sa emot, så var det inte alls. Men jävlar vad jag biter mig i tungan nu för det
Och ja, vem har sagt så undrar du ? Jadu, det kan du fundera på.


Tyck Till.
Postat av: novalie

Alla får det dom förtjänar och det kan ju vara både positiv och negativ, men som vanligt hänger jag nog inet riktigt med vem detta är ..Men du får ha ett gott nytt år iallafall

2009-12-31 @ 18:09:22
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Det vet du nog om du tänker efter ;-)



Gott nytt år!

2009-12-31 @ 21:09:47

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0