Inlägg 651

Nu sitter jag, Anki, Niklas o M i soffan o myser. Vi har ätit GOTT o jag har druckit två cider sen typ... sju ikväll. Blir väl en till och sen bubbel vid tolv. Midas sover sen sju och de stora pojkarna har gett sej fan på att vara vakna till Tolv men dom ligger uppe i min o Ms  säng o ser på film o myser med gotta :-P

Hoppas ni har det bra vart ni nu är allihopa och ha ett gott nytt år!

Tjyss

Tyck Till.
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!! Hoppas du/ni får en toppenkväll hade ju vart ännu bättre om jag vart där sååå klart men va fean kan ju inte va överallt!!! Blöta sliskiga xcider kössar!!! Kram kram

2009-12-31 @ 21:23:30
Postat av: miggs

Johanna: Gott nytt år min vackra!

2010-01-01 @ 09:07:35

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0