Inlägg 1

Ja, jag har försökt att fatta mej på detta med att ändra stilmallen och sånt men nej, jag är rätt trög men en ny header vart det ialf :-)
Så, ny blogg. Kändes som om det var nödvändigt av en hop olika anledningar, dels för att jag kan koda vissa inlägg och ett par andra anledningar men ja.
Så, kvällen är HÄR och pojkarna åker till VBG imorgon förmiddag istället för Marcus tränar så det hade blivit så seeent annars :-(
Och så blir dom där nästa helg med, ganska gott för då kan man måla och fejja i köket utan att bli avbruten 845743 ggr. Idag var vi ju på familjeförskolan och jag minsann knepade ihop en alla-hjärtans dagpresent till Marcus hihi.
Och jag har fått superfina kort av mina underbara barn TACK mina prinsar!!!
Nu ska det kvällsmatas sen bad och sen fredagsmys.
Hoppas ni får en superfin kväll.

PUSS

Tyck Till.
Postat av: novalie

Bloggen e ju jätte fint som alltid e jag ju liet avis för ja e super kass på att ändra om

2009-02-13 @ 19:36:45
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0