Inlägg 10

Jaha, god midda får man väl säga? Har ni haft en bra söndag hittills?
Min har vart vääldigt passiv. Kom in från frugan och Andreas vid nästan halv fem, efter dom kom hem satt vi och pratade en stund om allt möjligt. Very nice! Så jag däckade i säng vid femtiden och fick ialf sova till kvart i nio när Pidisen väckte mej, Marcus for upp och iväg han hade samling vid NIO, han ska åka på match idag ju. Lycka till baby!
Så, jag och Midas vilade en halvtimme förut, jag har dammsugit av här nere (ovanligt va ??)
Och sen duschade jag och Pidisen, så himla mysigt det var han var sådär go och lutade huvudet mot min axel när vi duschade, han verkligen njöt av det. Så nu är vi rena och goda båda två!
Veckan, ja veckan ja. Pojkarna har ju LOV! Men om vi gör nåt speciellt vet jag inte ännu, vi får ialf mysa och hyra nån film eller gå på bio tycker jag. Har man lov ska det kännas!
Jag och mamma ska ialf till IKEA på lördag, nu är listan klar vad jag ska ha, och likaså på Rusta och även biltema där jag ska ha handtag till luckorna. Så, nu ska jag sätta mej och plussa ihop allt och se vad sluträkningen blir. Men, det får det vara värt när man ska göra ett fräscht kök !

Ha nu en fin dag.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0