Inlägg 11




1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?

Blogg.se,familjeliv, facebook

2. Sjunger du hemma eller i duschen?

Jag sjunger överallt.

3. Kan du spela något instrument, vad?

Kunde ialf spela blockflöjt men antar att det är som att cykla?

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?

Så jävla olika.

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?

Linda Rosing

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?

Jag känner en känd person, och han ÄR snäll och sympatisk.
(Och NEJ jag tänker INTE berätta vem det är...)

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Barn födda den 27:e
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?

Ibland mes, ibland tuff men svårt att vara mellanting.

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Magnus Betnér på TV, Jim Carrey på film.
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?

Porrsurfa. YAY


Och ja, Madde du får sno listan ;-)


Tyck Till.
Postat av: NoScarlett - Sommarbebis i magen

Nope, du åker inte moppe - Du minns rätt :)

2009-02-15 @ 13:36:28
URL: http://noscarlett.devote.se
Postat av: akå

Jag snodde också dina listor!

2009-02-15 @ 16:49:58
URL: http://skjutmigihuvudet.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0