Inlägg 12

Okej, nu är jag vrålande hungrig, och maten var så gott som klar men då skulle min kära sambo ha klyftpotatis, och jag ville ha ris. Men han är skittrött på ris, ris som jag skulle kunna äta morgon middag kväll.
Så, jag tog med mej hunden och Linus och traskade bort till affären och köpte en påse, plus lite annat smått man kan hitta på ICA.....
Träffade Anita,Roland och deras lille Fabian som växer så det knakar i fogarna och han är så lik Roland att det är läbbigt, behövs inga papper på den ungen inte ;-)
Midas och Marcus har somnat i soffan, dom är så fina..... Jag ska ladda upp lite bilder, men i nästa inlägg. Fick ju så fina alla hjärtans-dagkort av mina stora pojkar som dom gjorde i skolan, då värker allt mammahjärtat av BARA kärlek!
Så, nu ska det bli kycklingfilé med currygegga gjort på minifraishe,grädde,kryddor och hackad lök.
MUMS!
Borde jag ha större test eller vad tycker ni?
Ser ni texten, eller är det jag som ser så dåligt utan glasögonen....

Tyck Till.
Postat av: Mezzie

Ett snäpp större kanske men klart jag ser ju med som en anna gammal tant ;-)

Ris är gott men det är klyftpotatis med ifs men jag ÄLSKAR ju hemmagjord potaitsmos som A gjort Bäst!



Ha en fin kväll!

2009-02-15 @ 18:18:13
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0