Inlägg 14

Hej mina vänner/läsare´.
Jag har inte bloggat idag, har faktiskt haft sovmorgon tack för det Marcus! Eller ja, jag var uppe i morses och bytte på Midas och gav honom välling men sen tog Marcus honom så jag fick sova, sen när Midas skulle sova en stund kom Marcus upp med honom och somnade gott på min arm, min lillefis!
Så har jag börjat operation storstädning, jag har dammsugit ÖVERALLT samt möblerat om lite, eller nja, bytt plats på Puffen och pojkarnas poängfotöljer....
Men ändå?!
Pojakrna var nere i förrådet förut och fick fram deras BOB, eller snowracer vad man nu än vill kalla det. Jag minns min och brorsans gamla BOB, en vit/blå från Jofa, gick som ett skott!
Marcus jobbar i göteborg tre dagar denna veckan, men då är han ledig två så han åkte halv två nu och är hemma runt halv två inatt, många timmar blir det men vad ska han göra liksom, det är ju inte det att han har nåt val?!
JAg hoppas han hittar ett nytt jobb snart, men han har till augusti på sig ialf. Jag har sökt som bara den och håller tummar och tår att det dyker upp nåt snart! Har även skickat in Midas dagisansökningar så det är ialf gjort, har sökt på Myntetdagis, på området bredvid oss, frugan har sin stora där och det verkar vara ett väldigt bra ställe ialf.

OH, fredag ska vi köpa allt till köket, färg och det och lördag blir det IKEA med mamma :-)
Jag får nog en pytteliten orgasm varje gång jag äntrar IKEA, så glad blir jag haha!
Så i veckan ska jag börja förberade lite, skruva ur de gamla fula handtagen och knopparna, slipa luckor osv, lite sånt!
Men, i nästa inlägg kommer lite bilder.
Hoppas ni får en superfin dag!

Tyck Till.
Postat av: novalie

hörde att man kan tvätta luckorna me målartvätt så skulle man slippa det där me att slipa dom men jag e inte hundra på det ...

2009-02-16 @ 14:23:24
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Lena

Min granne hade målartvätt till sina luckor och var supernöjd!! =)



Ikea ÄR oerhört upphettsande. Vill med =)

2009-02-16 @ 16:21:58
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: miggs

Lena o Madde:

Men alltså vadå ? Vart köper jag det då? Fan vad det hade sparat mej en jävla massa tid, och kramp i armarna....



SÄG!

2009-02-16 @ 16:40:31

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0