Inlägg 15


Gjorde mat till Marcus innan jobb.
Du är underbar!
(Han är så jävla trött här, och surar lite för att jag plåtade honom)

Nu står pojkarnas fotöljer på andra väggen, bättre så.

Och puffen står vid altandörren och jävlars Helga vad mina fönster är skitiga :-/
Måste ringa mamma, hon är proffs på fönstertvättning...

Detaljer.....

Äta bord är mums tycker Midas


Fick även plockat det värsta i pojkarnas rum,
dom brukar ju "städa" men det menas mest att kasta allt under sängen eller
lägga bakom dörren, under byrån osv.. Men nu är alla gömställen avslöjade.
BUSTED!

Här, glömt att visa mobilen från IKEA jag köpte av en tjej, som jag velat ha i flera ÅR men den finns ju
inte kvar i deras sortiment, men nu hänger den i Midas rum, den ska hänga i taket
men ska upp en kror där först. NÄR min kära sambo har tid/lust/energi....

SÅ, det var det jag hade idag.
Nu MIDDAG

Tyck Till.
Postat av: Lena

Åhhh vad gött att få städa =) Behöver verkligen jag med men har en dotter som helst vill sitta i röva på mig så det blir lite svårtn då =(

2009-02-16 @ 16:20:12
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0