Inlägg 16



Du som liten.

1. Vad hette din första bästa vän? Tessan (RIP babygirlie)
2. Vad hette din första kärlek? Martin, då bodde vi i Floda.
3. Vilken var din favorit rätt? Pappas köttbullar
4. Vilken var din favorit färg? Säkert lila och rosa
5. Vart bodde du? Lilla Edet
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När vi fick katten Sotis
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När min bror Jörgen backade över min röda cykel med ballonghjul...
8. Vad ville du bli när du blev stor? Hoppryttare
9. Vem var din favorit? Jörgen
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Jag vet inte? KInderägg kanske?
11. Vilken hårfärg hade du? Bajsbrunt...

Nutid
1. Vad heter din bästa vän? Marielle o Rocky
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Marcus
3. Vilken är din favorit rätt? Mammas mat.
4. Vilken är din favorit färg? Allt möjligt, beror ju på vad? Men svart går hem
5. Vart bor du? Uddevalla
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mina barn såklart o att jag träffade Marcus
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Alla runtomkring mig som gått bort
8. Vad vill du bli? Gammal.
9. Vem är din favorit? Förutom barnen? Mamma och Marcus och Marielle
10. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad.
11. Vilken hårfärg har du? Mörkrött

(Listan har jag snott av Lina)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0