Inlägg 17

♦ ♦ ♦ Snusar du?
- Nej, det har jag slutat med
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Ja, men inte så mycket
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Ja, vem ska annars göra det? Min polack har ju slutat.. Höhö
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Som åskådare och som vittne
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
- Men, det hände en gång, jag var ilsken och i tonåren...
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Japp
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Japp
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Luta huvudet bakåt och stoppar papperstussar i näsan. Assexigt
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Hmm... Jo häromdagen, förra veckan tror jag?
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Marielle och mamma
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- NeJa, för många par svårt att välja då :-P
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- Say Hello to my little friend!
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Midas
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Marcus
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?
- Ett jobb efter mammaledighet....
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Elnett från L`oreal
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Min familj.
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- `Har en grå klänning
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Ja, några stycken.
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Nej, dom pengarna sitter i min katt.....
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Haha! Nej.....
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Att Midas ska vakna för det är så tyst när han sover
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Inget speciellt, baka bröd
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos Lina (yiyah.blogg.se)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0