Inlägg 18


(Ville bara börja med att visa mina naglar som jag SLUTAT bita på :-P)

God afton på er.
Dagen har löpt på så fint så, barnen har jag knappt sett röken av, först var dom på Gränsis, det är liksom en ungdomsgård fast för den mindre storleken, dom har biljard, ett datarum, film.rum osv och även lite gidos dom säljer, så pojkarna var där från 15-18, sen kom dom hem och gick in till grannkompisen och kom hem för en stund sen, så nu tittar dom på Hulken och ska snart få sin kvällsmat. Ostmackor med thé är visst beställt :-)
Midas sov i över ne timma förut, vaknade och fick gröt så han är en nöjd kille han med just nu!
Åh, jag LÄNGTAR tills jag kan börja fixa i köket, tills på lördag då vi ska till IKEA och handla lite. Men mest längtar jag tills mitt kök blir fint o fräscht!
Jag är lite sugen på att köpa bokhyllan från LACKserien, så kan man ha korgar i den och kasta ner saker man inte vet vart man ska lägga, men jag vet inte VAR den skulle få plats isf..

Ja, nu gapar mina starar efter kvällsmat så bäst att röra på sej :-)
Ha nu en fin kväll.

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Mää har du ny blogg igen fan alla bara byter hinne rju ej med :)

hade du inte långa naglar =?





kram banan

2009-02-16 @ 22:12:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Ja, jag bytte blogg.se ÄR snäppet bättre än blogger :-)

Joo, eller menar du mina tippar jag gjorde?

Ska göra nya snart men låter mina egna växa ut nu. Mycket finare så!

Kramen

2009-02-16 @ 22:24:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0