Inlägg 20

Fan, idag har jag lust att ta en megalång promenad, man blir ju knäpp av att sitta hemma. Hade velat gå till öppna förskolan men Marcus sover ju ännu och jag vill gärna inte lämna pojkarna hemma, visst är han ju hemma men man vet aldrig. Men torsdag-fredag kan jag gå dit ialf! Får packa på mej, Midas och barnen sen och ta en promenix :-) UT måste jag ialf!
Jag har dammsugit (jag vet IGEN) och moppat golvena nere, så jävla spännande va?

Nu ska jag ta fem minuter på soffan sen göra frukost.

Tyck Till.
Postat av: novalie

det e fan inte skoj me att damsuga varje dag men det e det man får göra när man har vovve =)

2009-02-17 @ 11:29:39
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Lena

På fredag följer gärna jag med till ÖF!! Var ett tag sen sist. Kom och städa hos mig om du inte vill sluta :) Kram.

2009-02-17 @ 12:29:27
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0