Inlägg 21

Måste bara börja med att lägga upp en underbar Volbeatlåt :-)

Soulweeper#2
Lyssna, rocka och njut!




Så, hur har dagen varit? Min har varit sådär, fick såna jäävla kramper förut, ni vet kvinnorkramper, jag var DÖD! Som tur var sov Midas länge och pojkarna var ute så jag fick vilat, innan tröck jag i mej två Ipren och hoppades på det bästa, det värsta är att jag har alltid kramper under TIDEN den håller på, aldrig innan som normaöt folk...
Nåväl, nu har det lättat lite ialf!
Har lagat middga idag med, pannbiffar, potatis och brunsås, mycket uppskattat av både mej och barnen och Boss (!) som väldigt ljudligt smet åt sej en bit som nån av pojkarn ahade lämnat kvar efter sej.. Jäkla hund, men jag tog honom på bar gärning så det var att FYA och banna ut i hallen och skämmas.
Just det jag skulleju göra stilen större jag lovar jag ska fixa det sen.
Om en stund ska jag ta på oss och traska bort till ICA, måste ha cigg och mjölk typ annars har vi det mesta hemma. Skulle baka bröd ikväll, orkar jag? Jaaa, nybakat bröd till frukosten är det bästa!
Hoppas ni får en bra kväll.

Tyck Till.
Postat av: Lena

Gud vad du är duktig och bakar!! Kan man göra beställningar ;)

2009-02-17 @ 23:07:42
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0