Inlägg 22

Jag ska sluta skriva i kursivt, märkte att det var lättare att läsa med vanlig hederlig rak stil!
Hur har ni det? Fan ingen kommenterar ju, eller vad ska jag begära egentligen, jag är urdålig på att lämna kommentarer, ibland har jag lust och ibland inte....
Jaha, har precis ställt in en plåt med brytbröd i ugnen, måste ha lite i frysen, så jävla gött! Och, medans dom gräddas har jag Volbeat i öronen, lätt beroendeframkallande musik måste jag säga :-P
Just nu: Maybelline i Hofteholder
Nåväl, pojkarna har vart ute och åkt BOB i ett par timmar sen gick dom bort till bibblan på torget, där kan dom ju sitta vid datorn eller mysa i soffan med bäcker och tidningar, och dom som jobbar där är så himla gulliga tycker jag!
Varje fredag har dom ju barnfilmsvisning gratis, hur bra som helst!
Bra för barnen att ha nåt att göra tycker jag.
Ska vänta tills Midas ska sova middag sen ska jag skruva av handtag och knoppar i köket och sen bryta loss den fula jävla ramen som sitter på alla lukcor, såntdär "fönsterspegel" eller vad det nu kallas? Uäärk....
Så är det ialf förberett inför målardagen!
Fredag blir det Överby och handla allt på Rusta och jag har lovat pojkarna McDonken så det får jag ju hålla (ja, om dom nu sköter sig tills dess alltså) sen ska dom lämnas hos deras pappa i VBG sen hoppas jag att mamma möter upp mej på Överby för jag och Midas ska ju med henne tillbaka till Edet eftersom vi ska till IKEA på lördag. YÄÄÄÄEH!

Nepp, nu ska jag plocka lite och sen väcka Marcus, han jobbade över inatt i GBG så han var hemma 3:20 men då är han ledig resten av veckan så imorrn ska jag till Öpnna Förskolan, OCH fredag. Lena, ska du och Kerstin med eller??!!


Ha en fin dag allesammans.


Tyck Till.
Postat av: novalie

Dom e super på bibblan ja jobba där ett tag fan vilka goa damer =)

2009-02-18 @ 13:35:30
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Lena

Du ÄR urusel på att kommentera andras bloggar gumman!! Men jag gillar dig ändå =) Pössss.

2009-02-18 @ 13:44:28
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0