Inlägg 25

Weeioh!
Allt bra? Alltså jag vaknade idag och bara var på jävligt bra humör, kanske för att jag har en bra helg att se fram emot?
Nu ska ju ifs de stora pojkarna till deras pappa i helgen, men jag har lovat att dom ska få hjälpa till med det dom kan i köket när vi målar där i veckan :-)
Just nu sitter Lukas och Linus och spelar finns i sjön, alltså hur gammalt ÄR det kortspelet?
Lukas lärde Linus och nu verkar det gå himla bra men jag har en liten misstanke om att Lukas fuskar, han är ju lite av en fifflare dendär...
Dom sitter ju och spelar på golvet och Midas kör över deras kortsjö med gåstolen var tredje minut och gör sitt TJUT som verkligen ringer i öronen, men han blir så glad av att ha lärt sig ett nytt ljud så det är bara att bita ihop :-P
Det kom ny snö inatt så jag ska skicka ut pojkarna sen så dom får åka lite BOB och bli av med lite energi.

Ja, jävlar ja. Jag hade ju så ont i tandköttet för ett tag sen, kunde ju inte ens öppna munnen ordentligt det gjorde så ont! Så jag gjorde en liten tandläkarundersökning på mej själv och hallo Lennart det har poppat upp TRE visdomständer på mej nu, och där jag hade ont skulle det väl just gå hål TRE på typ samma gång..... Så ja, vad göra? Roligt att få ÄNNU fler att borsta.
Nu ropar pojkarna att jag ska vara med och spela så det får man ju vara :-)


(Mina fantastiska barn)

Ha en underbar dag och ta vara på det vackra ni har omkring er.

Tyck Till.
Postat av: camilla

ja visdomständerna kommer inte smärtfritt.

iaf inte på mig. haha.

dom där nere har segat sig upp.. nu efter 3-4 år har dom där nere kommit upp riktigt.

dom där uppe kom upp den ena växte snett och höll på att rasa.. så fick dra ut dom övre med en veckas mellan rum. :)

onödiga tänder det där haha

2009-02-19 @ 11:19:10
URL: http://roxii81.blogspot.se
Postat av: Anonym

Naaw sötisarna ju =)

Och kan du ta och ge mig lite av ditt braiga humör då???

För jag hittar inte mitt eller vänta

springer och letar

Joo NU hittade jag det :-D



dåså då var det klart..

Ha en fin dag och ge barnen en baaaamse kram och puss från mig

2009-02-19 @ 11:30:04
Postat av: miggs

Camilla: Ja, alltså det enda dom är bra till det är väl på sommaren när man behöver extra kraft och tugga allt grillat, annars kan dom kvitta ;-)





Anonym: Hade gärna pussat o kramat dom från dig men, vem är du ?



Haha!

2009-02-19 @ 12:02:08
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Hahs mitt namn hängde inte med :-P

2009-02-19 @ 12:32:44
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0