Inlägg 26

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du?: Terez
2. Ett ord på fyra bokstäver: Trav
3. Flicknamn: Tindra
4. Pojknamn: Truls
5. Yrke: Truckförare
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tröja
8. Mat: Tikka Masala
9. Sak i badrummet: Toalett
10. Plats/stad: Trollhättan
11. En orsak att vara sen: Tidtabellsfel
12. Något man skriker: TA DEJ I ARSLET!
13. Film: Tillsammans
14. Något man dricker: Thé
15. Band: Turbo Negro
16. Djur: Teenage Mutant Ninja Turtles
17. Gatunamn: Tunhemsvägen
18. Bil: Turbo
19. Sång: Tess (Peter LeMarc)
Jag utmanar:


ALLA

Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

haha allså jag VÄGRAR ta mitt riktiga namn kom till pojknamn sen vart det lsut så jag tar mitt nicknamn :-P

2009-02-19 @ 10:39:43
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0