Inlägg 27

Här är lugna gatan, Midas och Marcus vilar på soffan och de stora ligger uppe i min och Marcus säng och ser på en film. Dom har vart ute och åkt i snöbacken, så dom fick varm oboy när dom kom in :-) MYS!
Jag diggar Rihanna i mina lurar, förjävla bra....
Ska göra middag sen men vad ? Har ingen inspiration alls faktiskt, nåt med kotletter och ris kanske ? Får titta på det.

Jo, jag hittade en sida man kan designa sina egna M&Ms, men smakar det så kostar det
Kolla själva ;-)
Http://www.mymms.com

Vad ska ni laga till middag idag ?Ge mej tips....


Här är två av mina kärlekar.
Midas har deckat gott på pappas bröst.


Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

Potatis,hemmalagade köttbullar och sås blir det här =)

(Tror jag ialf :-P)

2009-02-19 @ 12:33:57
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Lena

Här blev det rester sen gårdagen, Rizotto =)

2009-02-19 @ 20:25:56
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0