Inlägg 29

Jaao, jag låg i badet förut och läste Hälge efter Kebabsalladen (ja, det vart hämtmat idag) så ringde Marrefrugan och ville ha med mig på vattengympa. OJA!
Så, jag Marre och hennes goa mamma Ann har vart och tränat, känns kanon! Nu måste vi komme igång igen man mår så jävla mycket bättre i både själ och kropp, vi har ju vart lite slappa ett tag :-/
Så, sen handlade vi lite på Spara och nu är jag hemma, Marcus hade nattat dom stora pojakrna och Midas håller is krivande stund på att somna. Sen ska Marcus spela Poker och jag drar mig in till frugan och spela Yatzy, slå ihjäl ett par timmar! Imorgon blir det städa hemma sen åker vi till Överby och Rusta och handlar färg och tillbehör till köket, så möter mamma upp oss där så drar jag och Midas med henne ner till Edet och lördag blir det IKEA!
Så, jag kommer nog inte vara tillbaka förräns söndag, men imorrn kastar jag väl in nåt under dagen.
Hoppas ni har en superfin kväll!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0