Inlägg 3


Ja, idag är det ju alla hjärtans dag minsann, och jag hoppas ni alla får en superfin dag! Här sitter jag helt allena förutom Boss o Bosse då men inga barn och ingen man hemma :-/ Jag skulle ju börja vika tvätt och städa, men jag får väl göra en gammal hederlig lista om en stund och bocka av den efter hand. Men sitter nu och njuter lite av ensamheten, och när listan är karl kommer jag säkert gå in till Marielle för då blir jag väl sällskapssjuk :-P
Men nu njuter jag av ett megastort glas av Cappuchino och väntar med att pruttas igång, lite som en gammal moppe?
Oj, mitten av februari redan? Herre tiden bara rusar iväg, pojkarna fyller 7 och 8 detta året, Midas blir 1 heelt år och i Mars drar vi ju till Lund på VOLBEAT! Och denna sommaren slipper jag gå gravid ialf..... FAst jag saknar det ändå ibland, om jag ska vara ärlig men neeejnej, no more kids!
Jag ska ju ladda upp lite bilder med men har batterier på laddning, dom har suttit där sen igår men har både glömt och inte orkat. Nu ska jag kolla om jag kan fixa bloggen lite, och MADDE jag kan titta ner till dej nånkväll så kan vi se vad vi kan göra, jag är ju liksom nybörjare på att fixa bloggar.

PUSS på er.

Tyck Till.
Postat av: novalie

åhhh ojaaaa!!! =)=)

2009-02-14 @ 12:35:19
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0