Inlägg 34


Midas somnade på Marcus häromdagen.
Sötprutt

Min nya lampa från IKEA.
Ska ha en likadan i andra fönstret

Att åka till IKEA utan att köpa Tindra ljus är som att INTE
torka sig i arslet efter, ja ni fattar?

Två nya vita badrumsmattor.
Hur länge får dom vara vita, gissa nån?

Boss fick nytt underlägg, som jag spillde färg på
men det gick bort med vatten och såpa!

Äta.set till Midas, innehöll givetvis mer delar än
en haklapp men orka?

Nya Byrkar

Andra väggen efter första strykningen

Yes, det börjar synas att man gjort nåt ialf!
Idag blir det att ta bort alla luckor och sen måla stommarna
men jag får göra allt själv så det tar ju mer tid, plus att man har alla
kids att se efter så ja, det blir klart när det blir klart

Midas är underbar att ha med i köket, vilken jävla snäll unge jag har!
Han sitter vid sitt lilla nya bord och äter majskrokar (som synes)
och leker och sjunger och har sej utan ett enda gnäll.

Loppan har tappat sin tredje tand!!!!

Linus visar "hålet" där tanden Peter satt innan han drog ut sen.

Nu, Somna Midas sen Måla och VOLBEAT på iPoden!!!

Tyck Till.
Postat av: Lena

Duktig du är som kämpar och står i!! Kram på dig gumman.

2009-02-24 @ 11:07:46
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: miggs

Lena: Jadu, får man ingen hjälp av nån VISS person så får man bita i gräset och köra på ensam....

Trist men ack så sant....

2009-02-24 @ 11:42:04
Postat av: ~Mezzie~

Kommer bli såå fint sen =)

Men ta det lugnt tänk på ryggen annars ligger du snart där och inte kan göra så mycket alls :-S

Tänk på ryggen som din mamma sa!!

Hade du bott närmare så hade jag kommit och hjälpt dej :-P

2009-02-24 @ 15:11:40
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Lena

Mmmm... Ursäkta mig men... JÄVLA KARSLOK!! Du är bäst gumman!! Pössss.

2009-02-24 @ 16:27:16
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0