Inlägg 35

Minns ni bandet Savage Garden? Jag hade nån platta med dom och för att vara den tidens pop var dom ganska OK, anyhoo. Jag minns att jag tyckte sångaren Darren Hayes var liksom SNYGG, eller mer en vacker man ,faktiskt. Han var mer än snygg. Han var vacker.
För skojs skull googlade jag honom och MYGAWD åldern har verkligen tagit ut sin rätt, även vackra man blir gamla. Dock har han inte åldrats vackert som Sean Connery eller Mel Gibson... Nej. Nej oonej. Snarare tvärtom.

Dåtidens Darren, som sagt han var en vacker man.



Dagens Darren, inte lika fager. Men, han har väl pundat som alla andra
känsidar som bara var "kända i två album och sen glömdes bort"



Jag skulle ju måla, jag vet att jag skrev det men det bidde inte så, jag orkar inte just nu, min yrgg värker (mer än vanligt) och jag har lovat min mamma att ringa läkaren och typ få remiss till en sjukgymnast, ryggen är ju slut och har vart slut i många år. Mamma sa att jag kanske tom går runt med ett diskbråk, ja för det skulle sätta mitt cherry på min sundae.....
Nåväl, jag ska ringa..Imorgon.... JAg har lärt mej att leva med smärtor i rygg och nacke, har haft det så jävla många år nu så man liksom bara trycker i sej en TREO och ser glad ut. Men, imorgon, imorgon ringer jag till farbor Doktor.
Nu, thé och skorpor och TV, Midas sover ännu :-P

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0