Inlägg 37

Asså, jag hade ju bilder på det vi målat men jag orkar inte lägga upp dom här, dom finns på min bilddagbok och jag veeet jag har begränsad bildis MEN om du har en bildis så säg vad du heter där så får jag väl lägga till dej som vän (om du nu vill se bilderna asså, annars kan du skita i det)
För jag har ju betydligt MER bilder där, än här. För här är där,där man inte är, och här är där,där man är ! För att citera Percy Nilegård....
Jodå, jag har tillbringat förmiddagen mellan 10-13 på familjeförskolan, blev idag istället för de två i personalen ska på mässa på fredag. Vi fick Tacos till lunch, jag tryckte tre stycken. MUMMAH!
Till efterätt fanns det semlor men nej, där tog det stop plus att jag hetsåt en semla os frugan igår, hon tjatade ju hela jävla dan om att jag skulle käka semla så jaja....
I eftermiddag åker och och frugan till Torp, Biltema jag ska ha knoppar och handtag och jag har ju haft röstning på BDB och alla tycker ju ganska olika men jag ska räkna ut vilka handtag som får mest röster och dom kör jag på, och jaja, Marcus ska ju egentligen vara med och bestämma men han har lärt sej att lita på min smak och jag tror han kommer bli nöjd i vilket fall. Annars kan han fasenimig åka till biltema och köpa nya och skruva upp. Så det så!
Sen ska jag in på JYSK och ha en klocka dom har där, en såndära stationsklocka man hänger upp som hänger UT från väggen.. Vänsta ska vi se om jag hittar en bild...
Ja, men sedär, visst är den fin? Och den ska hänga i hallen ialf... Passar mer in i stilen tycker jag.
När Midas har vaknat ska jag hänga upp spegeln jag fick a mamma, en med lite gammaldags gulmålad ram och jag ÄLSKAR såna, jag hade en innan men den gick sönder när Marcus körde av vägen och nu fick jag en av mamma, Marcus tycker dom är ASFULA men han kanske inte märker den, ever?? Men, hatar han den så får jag ju plocka ner den... Kanske ;-)
Nu, ska jag läsa bloggar och annat så vi hörs sen.

Tyck Till.
Postat av: camilla

Blir säkert super fint i köket!

du får gärna lägga till mig om du vill!

Roxii

heter jag där!



2009-02-25 @ 15:51:55
URL: http://roxii81.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja de klockorna är snygga, vi har en också en sådan i hallen. Köpte en på Ullared till Bobo också, dock en anna station. haha

2009-02-25 @ 20:45:12
URL: http://karenina84.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0