Inlägg 38

Jag vet, jag är lite kass på att blogga just nu men har änna haft fullt upp med målning, barn och allt annat runtomkring :-P
Ska snart somna Midas sen blir det att fortsätta måla, det måste bli klart väldigt snart. Blev inget Biltema igår för frugan somnade vilket hon behövde för hennes minste vaknade FEM igår morses så hon var inte sådär superpigg....
Men det vart ialf ICA maxi på torp och handlade mat, så nu är det ganska fullt i skåp igen tack o lov. Blir bara att storhandla riktigt en gång till.
Fan vad intressant va ?
Joo, jag kan ju berätta vad lillfisen lärt sej:
HAn har lärt sej att sjunga. Han sitter och nynnar och ljudar och liksom sjunger nu för tiden, och han gillar när man sjunger med men då ska han verrösta en :-p
Och han kan äntligen PUSSAS! Jag har kämpat med att lära honom PUSS och sen pussas och nu kan han, man säger PUSS så lutar han sej fram med öppen munn och pussas, det blir en ganska blöt puss men det är tanken som räknas!
Nu ska jag soman Midas och sen MÅLA.


UNDERBARA Mike Ness.....


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0