Inlägg 39

Jag har målat som en jävla jude ikväll. Snart är det klart! Bara lite på spaljen kvar samt stommarna på nedre delen, knoppar och handtag åker vi och köper imorgon, då är ialf det mesta färdigt, ska bara upp väggdekor från IKEA som söta Eleine ska köpa med sej på söndag och sen upp med två hyllor ovanför varann om man säger så. Gardiner kommer upp imorgon redan :-)
Sen nån matta och vips, nytt kök!
Ja, ni ska få ett par bilder :-)



Nåntng i denna stilen. Ska bara köpa tyg så mamma kan sy nya överdrag till stolarna.
Marcus hade nog ingen tanke på att det skulle bli småbarn med i hans liv när han köpte KLÄDDA stolar ;-)
Nu ska jag ta en nattacigg sen ska jag stensöva

Tyck Till.
Postat av: Kicki

Mycket fint. Tack för bilderna :)

2009-02-27 @ 10:02:25

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0