Inlägg 40

Jajo, jag och Jannie kom allt iväg, dock utan barn eftersom farmor skulle hämta Midisen, så det vart bara vi två! Gott det med ibland, jag fick köpt lite nytt mejk till mitt fejjs, pyjamasar till Midas, av Jannie fick Midas en superfin vårjacka med tillhörande mössa, han kommer vara finaste bebisen på hela jävla Vindfället i vår!!
Marcus har åkt och tränat, pojkarn aär ute och jag tvättar, ska strax ner igen... Hade fan INGET rent ju, HUR kul är det?

Men ja, jag måste springa ner nu! Ikväll blir det myskväll med barnen, det är ett måste! Oh, jag har köpt handtag och knoppar, handtagena är på plats och det vart så snyggt, knopparna behöver skruv, för dom skruvarna som var med var ju för långa, vafan tror dom att man har bankvalvstjocka lådor eller? Puckon...

Jaja, nu tvätten.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0