Inlägg 40

Hej på er. Denna morgon har varit relativt lug, Lukas väckte mej som vanligt efter att jag hade snoozat från larmet 2 miljarder gånger. Ibland undrar man vem som är vuxen här? Men, ner och fixa frukost och packa väskor och herreminje det är roligt att gå in i köket nu, jag sa det till frugan igår att det var så jävla mörkt där innan, liksom som ett GAP av grönt som bara slukade en, och man mådde inte alls bra där inne, alltså grönt kan vara fint men inte i ett sånt litet kök precis ÖVERALLT! Nu känns det absolut bättre att vara där och ljuset gör det till ett helt annat kök. Men NOG om kök, idag kommer Jannie till moi, vi ska fika och skratta och sen åker vi till Torp, såklart åker Midas med :-) Skulle tvättat nu tio men orka? SÅ jag fick en tid fem istället, slipper man vänta på att tvätten ska bli klar. Så Jannie ska handla mat, jag ska ha handtag och knoppar och lite på HM, det är väl det? Men mysigt att bara gå och kika med, jag och Jannie ses ju så sällan! Nu sover Midas och mina treo är slut och jag har jordens huvudvärk och ont i ryggen så jag ska fråga frugan om en treo sen ta igen mej på soffan tio minuter innan nästa målningsarbete :-P
Ha en härlig dag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0