Inlägg 41

Jaaa, jag vet jag har inte skrivit men jag har änna inte orkat ?
Jag fick sova idag, tills klockan ett och my gawd det behövdes. Marcus kom upp och väckte mej när han skulle åka, han ska på hockey ikväll, nån frölundamatch... HAn hade fått biljetter av nån på jobbet, himla bra ju! Så han och hans kompis skull iväg, lite grabbkväll sådär.
Men ialf, han hade vart uppe två ggr innan och pratat med mej men det fattade väl inte jag? JAg vet att han sa nåt om att han äslakde mej, DET hör man hihi.
Midas ska stanna hos farmor o farfar en natt till, USCH såhär länge har jag aldrig varit utan honom men jag är så så sällan BARA med de stora pojkarnna nu för tiden, det är ju aldrig bara vi tre längre så då passar vi på nu, så ikväll blir det MYSKVÄLL! Ska snart ta på mej och Linus och gå till ICA och handla mysmat för ikväll och såklart lite snask!
Så, annars blir det väl ett glas vitt ikväll när pojkarna somnat, köpte en vinare igår så det blir väl ett glas ikväll framför TVn i min ensamhet :-P
Njaa, jag har ju alltid frugan!
Men, hoppas ni har en bra dag i solen, nu ska jag gå ut och njuta av den med voffen.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0