Inlägg 42

Har precis kommit in från frugan, vi spelade alfapet jag , frugan och hennes sambo :-) Vem vann? JO JAG!!!!
Linus var med inne, har ju bara honom hemma. Och herre, att ha ett barn är ju rena semenstern, allvarligt, speciellt om det är ett barn som Linus. Han är så lung och rofylld på nåt sätt... Nog för att alla mina ungar är underbara på helt oliak sätt men Linus är så lugn, han går i sin lilal bubbla och bara ÄR! Han satt där inne medans vi spelade och lekte med nåt piratskepp och var sådär mysigt gosig. Lukas ringde på min ,obil och berättade att han hade det jättebra hos sin kompis, pratade även med pappan som sa att Lukas var så go och snällm då blir man glad och stolt! Nog för att han är en handfull och lite till hemma men så länge han uppför sej när han är borta kan man bara vara nöjd tycker jag!
Nu sitter jag här med ett glas vitt och ska lyssna på nåt som min kära MÄBE har lagt upp på you tube.
Med hans barnd Sarcastic och även med hederlig Underbar MÄBEmusik!



http://www.youtube.com/mabevideos

Bara att lyssna och headbanga och lite sånt.
Annars, Mäbe till bara en gitarr är fan inte dumt, synd bara att man inte får höra hela, får be pojken spela in en lång akustisk låt :-)

Mäbe-Repris.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0