Inlägg 5

Har precis kommit innanför dörren, har varit hos Lena och fikat, tack Lena för pratstunden! Och ljuvliga Milla var såklart full i bus.
Hjälpte att ta bort en orolig själ som jag hittade sist jag stod i Lenas hall men idag hade jag med mina pinnar och Lena hjälpte mig att få den oroliga kvinnans själ över till andra sidan, så nu ska det ialf vara lungt i hennes hem men Lena, blir det något mera så vet du vart jag finns!!
Så, ska väl lägga upp lite bilder som legat och pyrt i kamern ett tag men gör det i nästa inlägg. Snart kommer nog Marcus hem med FisPidis, herre det är så tomt utan skrutten hemma.. Man är ju inte så van! Men nu har ialf svärisarna fått njuta av guldgossen flera timmar idag!
Sen ska Marcus få en alla hjärtansdagpresent av mej jag tillverkade igår. Hihi!
Må gott!

Tyck Till.
Postat av: Lena

Tack själv gumman!! Det var härligt och behövligt =) pösss.

2009-02-14 @ 19:00:24
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0