Inlägg 7

Snodd av Flisan!

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nopp, har den på vibben

02. Vem såg dig senast naken?
Marcus

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Svartklädd och förbannad


04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Fabulös

05. Hur var du på dagis?
Min mamma var dagmamma, behöver jag säga mer?

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Glad, hjälpsam, enkel, lätt att jobba med.

07. Har du celluliter?
Har jag TRE barn?
(Snodde Flisans svar men ändrade två till TRE)

08. Biter du på naglarna?
Nej, nu har jag bannemej slutat!

09. Har du något handikapp?
Nja, lite störd då kanske from time to time

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nope, det finns ju bra plastikkirurger överallt ;-)

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Tror inte på Gud, bara högre makter vi inte ska få förklarade

12. Svär du?
Japp

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nej, jag bussar min vaktvoffe på dom. Jag skoja...
Inte otrevlig men säger vänligt men bestämt FUCK OFF

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Tja, har väl petat på skalan både här o där.

15. Tror du på utomjordningar?
Nja?

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Janssons frestelse.

18. Har du blivit arresterad?
Nopp

19. Ljuger du?
Nej, varför skulle jag? Sanningen kommer fram i vilket fall.

20. Har du kysst en polis?
Nopp

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nopp

22. Har du någonting att dölja?
Nej, inte direkt.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar´och en fjäril och ett nyckelband, måste ma ha med stor handväska....

24. Är du/har du varit gift?
Nopp

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Finns taxi.

26. Kan du laga cyklar?
Nej, men punka!

27. Kan du fixa med bilar?
Nopp.

29. Kan du baka bröd?
Yes, är en jävel på brytböd!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Men ja

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs!


Tyck Till.
Postat av: anaaaas dagbok ♥ ♥

Rolig lista :)

2009-02-14 @ 19:48:09
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Hey lovely!! Nu har även jag skrivit om våran härliga kväll och gjort collage av alla fina bilderna på vackra vännen och dottern =)

2009-02-14 @ 20:18:28
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: novalie

den måste ja sno =)

2009-02-14 @ 20:26:24
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Lena: Oh jag ska läsa omedelbums!



Madde: Gört!

2009-02-14 @ 22:58:21

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0