Inlägg 8

Åjodå, nu bloggar jag från en annan dator, jag sitter inne hos frugan och är barnvakt, men dom små nanar. Andreas (frugans sambo) ringde mej förut och undrade om jag ville vara barnvakt några timmar så att dom kunde åka ner på krogen, men ja, självfallet! Dom två gör ju nästan aldrig sånt ihop och frugan behöver nog komma ut och slå klackarna OCH Andreas i taket :-)
Så jag ska se på film snart, Saw V blir det nog, men först lite Björn Gustavsson!
Hoppas ni alla får en bra kväll, och även Madde och Johhny som var med ute.

Tyck Till.
Postat av: novalie

kvällen va helt okey men nu e jag så jävla trött och mitt hår stinker rök blääää

2009-02-15 @ 03:24:41
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0