Inlägg 9

OMAGAD, har just kollat Saw V, och efter 4 filmer lärde man sej visst inget, man borde vara immun mot dom grejjerna som hittas på av Jigsaw, men nopp. Här låg jag i soffan med filten halvt uppdragen till ögonen beredd på att fibbla den över huvudet som en liten unge, jag minns när jag gjorde likadant när jag tittade på Bröderna Lejonhjärta när jag var liten när draken kom, jag såg filmen säkert 10 ggr på ett år men se på fan varje gång sket Terez knäck i byxan av en jävla drake.... Som grädden på moset var high-tech inget vidare på den tiden heller (slutet på 80talet...=) men det var skitsamma, jag var livrädd!!  Sen är jag än idag ganska barnslig vad gäller filmer och annat sånt, jag har en 8-årings fantasi och när dom hjulen väl börjar spinna, så vet man aldrig vart det slutar....
Nu ska jag läsa skvaller och sen får man se när herrskapet som äger lyan behagar att komma hem.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0