Inlägg 310


Igår var jag på Mortens med Mäbe o Gunnar, det var superskoj, komma ut se lite folk dricka goda drinkar osv. Tack grabbar! Sen gick jag på efterpartajj eller vad man kallar det, mer en soaré hos Gunnar, det var jag,Mäbe, Gunnar o Carro som hade förfesten men hallå supergo tjej så vi ska ses i veckan på en kaffe på Yerba med våra kids ^^

Jag är helt själv hemma, och det är gott på ett sätt för jag sov så jävla dåligt natten till igår sen upp o jobba tidigt och sen lämna kids i VBG och sen hem, göra sej klar och dra på party och inatt sov jag på Gunnars soffa det var väl sådär bekvämt. Men anyhoo, nu blir det mängder av kall cola och nån film, nån enkel så jag slipper aktivera hjärnan mer än nödvändigt, bakis är jag ifs inte mer seg liksom, tack o löööv för Ipren!

Puss på er! (Ps tack Lena underbara du för all hjälp, vackra vännen min)


Såhär såg ialf jag ut igår jag använde min våg-tång, tar TID och tålamod så det var halvvågigt för ORKA?



Mäbe är paraplyhållare på väg till Mortens, det ÖSER
Mäbe går iväg med paraplyet, varav Terez ropar lite med sin arga röst

Terez: Men hallååå, du är paraplyhållare JAG är paraplyhuvud
Mäbe:Jaha, jafan, vänta vadå ett paraplyhuvud?
Då kom vi på att ordet HUVUD om man säger alla bokstäver liksom blir ett rätt fult ord, prova själv =)


Här ser man att mina jordgubbsdrinkar börjar stiga i skallen, nu tog vi inga mer kort heller tack o lov....


Tyck Till.
Postat av: L

Finaste finaste du.... Vackrare får man leta efter!! Önskar att jag kunde följt med dig!!

2009-07-11 @ 18:52:14
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: kia

hej du...ja undrar bara hur lösenordskyddar du vissa av dina inlägg...

2009-07-11 @ 20:52:09
URL: http://kanittha.blogg.se/
Postat av: miggs

Kia: Om du har en blogg på blogg.se så skapar du bara en till blogg på samma konto som du sätter lösenord på, enkelt :-)

Vill du veta mer detalj hur man gör kolla in sida

designadinblogg!

2009-07-11 @ 22:43:03
Postat av: vintageretroprinsessa

Guuud vad fin du var det riktigt strålande om dig :)



Massa kramar ha en toppen helg :)

2009-07-11 @ 22:53:33
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0