inlägg 318

Midas kom hem idag, ja o Marcus då men fan jag har saknat Midas så det har gjort genuint jobbigt ONT det sista, men ialf, jobbat hela dagen lång och sen kom jag hem och min underbara vän Lena har passat grabbarna idag med, tack Lena du är GULD värd jag kan inte säga det nog med ggr hur tacksam jag är för att du ställer upp <3
Och sen så ringde hon och sa att hon hade ju gjort middag till mej, för jag skulle ju såklart ha middag när jag hade jobbat hela dan, nog för att Marre är min första fru men Lena ligger inte långt efter.
Och Marre saknar jag, vi ses ju aldrig nu över sommaren jag jobbar MYCKET o Marre jobbar MASSOR så vi ses på loftgången titt som tätt, för när jag är på jobbet åker hon till sitt och när hon slutar på sitt ja då sover jag, men men sommaren är snart slut....
Marcus tog med sej Midas till ICA nyss så jag ska ta en powernap när jag skrivit klart, jag beställde choklad som jag inte ätit på typ en vecka :-P
Jobbar 8-12 imorgon, jävligt onödigt pass men sen är jag LEDIG torsdag fredag yay!! Och sen efter söndag går jag ner på 78% efter de 100% jag gått nu så timmarna och dagarna blir inte lika långa.

Hoppas ni har en bra dag ialf.

Tyck Till.
Postat av: L

TACK min underbara älskling <3

2009-07-15 @ 22:08:40
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0