Inlägg 320

Jahapp ja, idag har jag ju jobbat som ni vet och sen strandpromenaden i trevligt sällskap och fika på Snäckan. Och en annan rolig sak är att jag fått blombud idag, det var från mina barn och Marcus skickade det, tack, det värmde!!
Jag o Midas håller på o tvättar, han sitter o ger mej det jag ska hänga upp helt söt :-)

Ikväll blir det passivt som bara den, bada alla barnen o natta dom sen lutar det åt att kika Grease.

Hoppas ni har en fin kväll
 fina blommor o en fint kort :-)

 strandpromenaden ^^

Idag har vart en skitbra dag!



Tyck Till.
Postat av: L

Det var på tiden... Det är du verkligen värd!!

2009-07-17 @ 11:35:50
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0