Inlägg 322

Idag har varit en väldans slappardag, jag har dock städat övervåningen och lagt in massa rena kläder och bäddat rent i sängarna. Men annars har jag bara varit ledig, och middagen bestod av pizza , gott o enkelt =)
Annars har jag vart  telefon en del med, sånadära viktiga men nyttiga samtal man måste ha, men det skriver jag om i låsta bloggen sen så ni vet...

Väntar på att Midas skall vakna då ska vi trippa bort till ICA, det behövs handlas smör och så ville barnen ha cola till jordnötsringarna ikväll som vi ska mysa med så det får bli så, och så blir jag av med en massa pant!

Hoppas ni har en bra kväll.
Ta hand om varann, glöm inte det.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0