Inlägg 326

Usch efter en ganska vanlig men psykiskt påfrestande HÅRD morgon så somnade jag förut och sov hårt och drömlöst i två timmar. Bakslag idag, wakeupcall idag, det tar på krafterna...

Men, jag löser det? Det är ju min ganska ytliga och slappa inställning här i livet, mitt MOTTO - Det löser sej.
Det är ju därför jag fick bakslag idag, bara för att jag har just den attityden till väldigt mycket i livet tråkigt nog att
Det löser sej.
Mycket HAR löst sej bara sådär av sej självt och jag har kanske blivit bortskämd med det och därför kanske man fortsätter ha den attityden till saker o ting jag vet inte??

Anyhoo, nu till mer triviala saker som att mitt schampo OCH balsam e slut så igår fick jag tvätta håret med barnens schampo, nåt jag köpt på ÖB som luktar bubbelgum och plast och nu kliar det i min hårbotten så jag blir fan GALEN.
Nepp, mitt hår vill ha Dove, så enkelt är det... Och är det nu jag ska förstå att jag måste byta närke till barnen med eller?

Midas rycker i mej och pratar sitt egetpåhittade språk, och jag anser att det han sa betyder
-Kom nu ketschup så går vi!


Måste bara visa min pimpade laptop =)
En present jag fick av någon jag håller mycket mycket kär.

Tyck Till.
Postat av: Nån

Men man SKA ju ha den inställningen för det mesta löser sig alltid på ett eller annat sätt. Sen tror jag mycket det beror på att man har såna människor omkring sig som även de på sina sätt underlättar lite också. Hoppas allt löser sig med vad det nu är!



Och fortsätt med den isntällning och positivt tänkande så ska du se att det går vägen!

2009-07-17 @ 13:14:40
Postat av: L

Åhh jag vill med ha en pimplad laptop =) Nice dear!! Förstår att du blev glad =) Kösss.

2009-07-17 @ 14:24:36
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0