Inlägg 327

igår hade jag o barnen lördagsmys fast det var fredag eftersom jag jobbar ikväll så vart det film och lördagsgodis igår istället, spiderman och tom o jerrypåse!

jag kollade film inatt jag skulle lagt mej runt halv tolv men jahapp, jag kollade klart sex and the cityfilmen som jag sett 5 ggr men kan man se den nog ?
Nu denna lördagsmorgon har jag o mina fina barn ätit frukost ihop med tända ljus och myspys. Senhade vi ett allvarligt samtal men det skriver jag om i den andra bloggen sen.

OH jag klippte Midas igår, han gick från bebis till liten pojke bara sådär, han hade så knepig längd på håret, speciellt luggen så jag fick toppa lite på sidor och uppepå, men inte på längden i nacken, order av hans far..

Japp, jobba idag 13:30-21:45 så vi hörs nog imorgon igen. Ha en fin lördag i busvädret!!


Nybadad o nyklippt Midis, sen välling och nattning =)


Mysfrukost <3


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0