Inlägg 330

Idag var vi ju på Torp som jag skrev igår, pojkarna fick varsin skateboard och nya hjälmar, varsin cool Justin Timberlake-hatt, Midas fick leksak, jag fick nya mysbrallisar o en ny scarf, nya hörlurar och det roligaste av allt
 en WEBCAM!! måste vara en fiffig uppfinning eller ?
Varför har jag aldrig haft en sån innan för ? Nåväl, nu har jag en ialf...

Nåt mindre roligt är att jag har fått nåt jävl utslag över kroppen, små röda plitor jag trodde det var röda hund först för det har jag inte haft och vad jag vet så började dom vaccinera mot röda hund 1982 när jag är född och jag kom ju i Januari, dom kunde börjat i November? Mamma sa att hon trodde inte jag hade fått den vaccinationen men var osäker hon visste ialf att jag INTE haft röda hund som liten. Skoj? Nepp.
Men jag ska ialf ringa VC imorgon och ta mej dit så det blir sjukskriving innan jag vet exakt vad det är...
Måste vara extra försiktig nu nör jag jobbar med äldre.

Hoppas ni får en FAB kväll!

Tyck Till.
Postat av: L

Härligt!! Men Lukas har fortfarande inte kommit med Rasmus skateboard =(

2009-07-20 @ 22:49:41
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0