Inlägg 332

Ja, jag hade ju fått en massa weird små röda prickar lite här o var på kroppen igår, eller dom kom i förrgårkväll men blev värre igår under dagen så jag googlade röda hund och dom ser typ ut som dom och man har prickarna i ca tre dagar sen börjar dom förvinna, mina börjar gå bort igen så jag väntar med att gå till vårdcentralen,och mamma trodde inte jag fick vaccin mot det när jag var liten, då var det tydligen inte rutin på röda hundvaccin som det är idag och jag har inte haft det som barn. Kul att sitta 27 år med röda hund :-/ Men jag lider inte av det men dom kliar och det är lite jobbigt bara men annars är det cool.
Igår var det en lugn kväll, Lukas sov hos en kompis så det var bara jag o Linus o Midas hemma.
Dom badae ihop och sen kvällsmat sen somnade dom gott och jag skulle lagt mej vid typ halv tolv men började kolla Bridget Jones 2 så ca ettsomnade jag.
Faaan vilket tråkigt inlägg... Ni får lite bilder istället.



Nu blir det tomtegröt till frukost, Linus har beställt sen ska jag till ICA och apoteket.

Puss ha en härlig dag!

Tyck Till.
Postat av: Anonym

-Nässelfeber ! tror ssk :)

2009-07-22 @ 18:00:34

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0