Inlägg 335


(Jag i min snygga wäbcäm)

yeah, såhär snygg är jagidag efter jobb, städning, mat och en dusch och kroppen full i röda prickar.... Men imorrn blir det VC jag måste det, vad är skiten liksom? Och nyss innan jag hoppade i duchen kom det MASSOR av små röda pricakr på bröstet, magen, halsen.. Wrooff sa det så var det massor.. ISCH! men inga blåsor eller nåt annat äckel utan bara prickar. Tias kallar mej pricken haha! Söt :-)
Midas o Marcus åkte förut, dom ska ju till Borås Djurpark imorgon hela dagen så dom sover hos Marcus päron.
ANyhoo, imorrn kommer mamma och hämtar pojkarna eftersom jag jobbar resten av veckan och sen drar väl dom till deras pappa på söndag i tvåå hela låånga veckor =(
Men jag jobbar ju fasen en heeldel så det gör inte så mycket ändå för jag ser dom knappt nu heller, men jag får ialf ett par löner sen vilket passar BRA nu när det kommer ske förändringar i min vardag.
Hoppas ni får en bra kväll!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0