Inlägg 339

Jävlars helge jag har gått ner i VIKT, jag provade kläder igår jag inte provat sen.. Hmm ja LÄNGE, och jag menar inte veckor-senlänge utan måååååååånadr-länge och jag vart positivt överraskad och la mej med ett leende på läpparna, jag väger mej aldrig utan går efter kläder. Och snart, snart kommer jag i mina älskade apsnygga svindyra Lee-jeans....

Jag fick ju en Sony Ericsson Wakmanmobil av Tias, den är supermodern och supersnygg och helt teknisk ialf för mej så jag håller på att ladda den med mer musik, det måste man ha nu när man kan ju hihi.

Mamma ringde nyss, hon kommer o hämtar pojkarna sen och ska passa dom ett par dagar sen på söndag åker dom till deras pappa i två veckor.
Nu blir de sen frukost för oss ialf, hoppas ni får en fin dag i REGNET jag ska ialf jobba ikväll.


Tyck Till.
Postat av: novalie

Oj varför har du gått ner i vikt du har väl inte slarvat me maten nu när du börjat jobba som en dåre,eller tar du smyg promenader utan mej hehehe

När sommaren e slut så får du på dej brallorna eller va tror du =) jag håller tummarna för det hotie

2009-07-23 @ 12:24:54
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde jag slarvar som fäääen, och man sitter ju inte mycket still på jobbet heller, mycket springande i korridorer, trappor och sånt.

Så jag är bara tacksam :-)

Och nej, inga hemliga promenixar, det skulle jag aldrig göra utan dej o Akita fattar du väl :-P

Pöss

2009-07-23 @ 13:00:05

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0