Inlägg 347

Hej, hur har ni det idag? Fyfabian vilket asväder vi har... Höst? Ja det lutar fasen åt det hållet..
Marie messade förut och frågade om vi skulle gå och klippa oss, vi pratade lite om det igår och jag är ju så ASTRÖTT på mitt hår och har vart sugen länge så jag hakade på, så idag snaggar vi oss, eller ja båda två sa i munnen på varann bara
-Mäeh, vi ska INTE klippa nåt på längen juuu

Så jag har googlat fram lite bilder hur jag vill ha det, färga det gör jag här sen, eller ja rötterna bara, som vanligt mörkrött=)

Denna bilden gick jag efter när jag klippte upp den runt 2005, den frippan är snygg

Eller nåt i denna stilen, men ni fattar konceptet ?

Tias har ialf åkt och tränat, han ska passa Midas idag den stunden jag går och klipper mej, jag tror han fixar det nu, han hanterar det hela bra och låter Midas komma till honom liksom, dom är ganska bra polare =)
Och eftersom vi inte har nån matstol till Midis här så fick jag helt sonika sätta honom på en vanlig, han var skitmallig!

Min sockerklubba äter macka i jamasen.

Hoppas ni får en bra dag, det ska ialf JAGha..
PUSS på er

Tyck Till.
Postat av: novalie

va fan så kunde ju jag klippt dej ^^

2009-07-31 @ 11:34:49
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

HÄRLIGT :)

Hoppas att frippan blev bra :)



söta mallgrodan då på stolen :)



Ha en toppen helg i kärlekens tecken

2009-07-31 @ 14:00:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0