Inlägg 244

Ja, blogglusten är fortfaramde rätt kylig men jag kan ju ialf berätta att jag nu ligger kvar i sängen med Midas som äter sin morgonvälling, en himla procedur detta är, han ska ligga på sidan med ena benet liksom upp på nåt stöd, och denna morgon har han två snuttar (eller Hnutte) som jag kallar dom, ena har harn halvt intryckt i örat typ och andra gnuggar han ena hörnet mallan fingarna och detta är ju inget spm görs sådär i en sekund denna pose nejnej, det tar ett par minuter... Och snart kommer han vara klar och då kastar han allt vad flaskor och Hnuttar heter och rumlar runt i sängen och säkert far han fram till datorn och ska pillra li på den med sina knubbiga små fingrar och jag jajjar och han härmar medans han pillrar... Goa unge!

Jag skulle vart på utbildning idag på Rosenhäll, vilket jag missar för min mamma skulle komma tidigt i morses och vara barnvakt för det är mellan 8-16 idag o imorrn men jahaaa jag ser ingenmamma ? SÅ jag ringde henne i lie halvpanik nyss och då sov hon så gott så för hon hade helt fattat som att det var imorgon, NAJJ!!!!
Men om jag inte har fattat helt fel finns det fler utbildningsdagar innan jag börjar jobba den 22a det värsta är bara att jag kostar ju kommunen pengar om jag inte är där, MEN det dras ju på min lön i vilket fall sen...
Så nu ska jag ringa min chef, hon blir nog skitglad.....

Jo, igår var det premiärbadning för barnen, detvar ett par mysoga timmar vi var ute vid badet, Midas badade INTE men han fick ha sand mellan tårna (och typ mer överallt) ialf för första ggn men vi satt på en stor filt under ett stort skuggigt träd och det vara bara sådär gosigt!

Ha en fin dag i värmen, jag ska smälta bort nu tänkte jag.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0