Inlägg 246

La nyss på telefon. Tystnad igen, men så hörde jag Midas bara gallskrek och jag fick hjärtat i halsgropen och tänkte bara inte ungen lärt sej klättra UR redan och ligger på golvet, men nej han satt bara helt superduperlessen i sängen, misstänker en mardröm så det blev mys i hans fotölj med Hnutte och nappen och mammamys tills han lugnade sej. Men nu är det fullerulle igen, och jag är sugen på ett bad jag känner mej lite frusen så jag passar nog på att bada med Midas, det är så mysigt att bada med honom :-)
Sen ska det lagas mat, frågan är VAD ?

Jag vill tanka hem en rolig film sen, nån såndär asarolig som gör att man skrattar så man gråter, har ni tips?
Om nån ens läser längre.... Men ialf, har ni tips är det välkommet ialf.
Och jag 'är sjukt SJUKT nära på att beställa ett par Vans, helvete så fina.... Pkneeeeh jag HATAR att vara skoaholic, det är fan en sjukdom...

Men nu bad med Pidusen.

Men se, se vad fina dom är... Ååååååååååååååååh
Bild lånad av Junkyard.se (såklart)

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Smala sussie funkar jömnt! Man garvar så man storknar OM man har så låg humor då

2009-06-02 @ 14:19:37
Postat av: novalie

det e fan en sjukdom ....

2009-06-02 @ 14:30:25
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

klart jag läser!! Det vet du =) Kösss.

2009-06-02 @ 17:08:32
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Step brothers e aaas rolig!!! I like skorna alot!!

2009-06-02 @ 19:37:48

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0