Inlägg 248

Haft en lugn och mysig morgon, pojakrna hade vaknat tidigt idag och inte väckt mej utan gjort macka själva, så sött....
Och Lukas är så redig så han plockar fram och sen tillbaka in i kylen efter dom och lägger disken i diskmaskinen osv, han är ju lillgammal :-P Men halv åtta gick ialf jag upp, packade Lillemans gympaväska, frukt till båda osc och åtta pussades dom hejdå. Precis efter vaknade Midas så det vart vällingmys med honom i sängen och nu, nu sitter vi här men ska snart gå ner till tvättstugan och kolla tider och sen ska vi pillra med annat. Jaha annars händer det inte ,mycket idag vad jag vet ??


Klänningen är jag sugen på, den är så söt och skorna gör att det pirrar i magen,
fan så söta... Men nej, Midas behöver ny bilstol...

PUSS

Tyck Till.
Postat av: novalie

ohhhhhhhhhhhh ge mej dom skorna drääääglar

2009-06-03 @ 09:58:56
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

made: ah men skojjar du eller!!!

jag är så jääävla nära och så jäävla sugen men nej, jar har sko-köpstop nu....

2009-06-03 @ 10:16:54

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0