Inlägg 251

Ja, som ni vet så skrev jag för ett tag sen att jag hade beställt en kamera, denna kameran har ännu inte dykt upp så jag ringde nu till NetOnet och skulle då med min arga röst fråga vart den kan ha tagit vägen? Då säger han, Stefan som han hette i andra änden att nej men här har inte funnits nån beställning ALLS i detta namn, är du säker på att du fick en bekräftelse i din mejl när du beställde
-Ja, ja säger jag, ABSOLUT.. Eller vänta, jag kanske inte skulle sätta mitt liv på det?

Jag hör en suck
-Bättre om du lägger in en ny beställning, blir det krångel och du två paket så skickar du ju bara tillbaka den du inte vill ha, och snälla vännen (han sa så faktiskt) se nu till att du får en bekräftelse i mejlen OK?

-Ja, men jaa det lovar jag Stefan.

Så jag gjorde em ny beställning och tack o lov för delbetalningar utan ränta annars hade vi fått äta vatten och bröd resten av sommaren (nejdå, inte så farligt) men vi måste ha en kamera nu ialf, Midas gör så mycket roligt och jag vill inte missa NÅT av det, och pojakrna gör så mycket roligt dom med så ja, en kamera är ett måste.
Men, den jag beställde sist fanns ju inte kvar, så jag tog denna... En Lila. Yes.


- 12 megapixlar
- 3x optisk zoom
- 2,7 tums LCD-display
- Bildstabilisator
- Ansiktsigenkänning

Lät fint som snus.
- Inbyggd hjälpguide

Tyck Till.
Postat av: finaste

En sån o en laptop. Fan va härligt!!! Nästan avis nu :)

2009-06-03 @ 14:16:58
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: miggs

finaste: Nja, inte ska du vara avis, det är ju inget jag gör två ggr om ået direkt, första ggn jag kunde köpa mej en ny egen dator men det var ju för att jag sålde min hund... Så det var bitterljuva pengar. Och kameran var inte falrigt dyr och som jag skrev, tur det finns delbetalningar annars hade vi inte haft råd just nu...

2009-06-03 @ 15:12:40
Postat av: L

Going!! Klart att du skall ha en fin kamera =) Den ser ju jättebra ut ju... Pössss.

2009-06-03 @ 19:01:15
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0