Inlägg 252

Jag har huvudvärk typ varje dag, eller varje kväll mer och har haft ganska länge nu och jag funderar på att kolla upp det vad det kan vara men samtidigt är jag skiträdd att få veta om det är nåt hemskt, för min barndomsvän hade huvudvärk en lång tid och kollade upp det och det visade sig att hon hade en hjärntuör och senare gick hon bort (RIP bebbegirl)
och det är väl det som gör mej lite rädd.... Men jag ska avvakta lite och sen börja använda mina glasögon bättre och oftare mer än när jag ser på TV så får jag ju se om det ändrar sej...
Nu ska jag ta ett bad och sen se på Marley  & Me.

Imorgon är en ny dag, ta vara på den.



PYPPLA!!!!
 <3


Tyck Till.
Postat av: akå

Ååå Marley! Läste den boken för ett tag sedan, men vågar inte se filmen, tror den kommer vara för srglig för mina nerver. Älskar boken, läs den!

2009-06-03 @ 23:36:29
Postat av: Anonym

Kolla med att ha glasögonen på dig mer,och se om det blir bättre. För kanske är det så att du överanstränger ögonen då du inte har dem. Då är det nog så att du ska ha dem jämnt istället...

2009-06-04 @ 21:35:13

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0