Inlägg 255

Ärlighet, tårar, samtal, förståelse, förändringar.
Det är något som fanns i mitt liv igår, och ja det kommer att ske förändringar i mitt liv, ganska drastiska sådana men som har krypit mer lånsamt in i mej i en ganska lång tid.

Jag har vänner, när och kära som finns där, som stöttar mej och som nu prövas en heldel.
Men tack till er ialf <3

Och det kommer alltid finnas bara EN Albert i Bertis liv.

Tyck Till.
Postat av: Tanya

Har du bestämt dej för var du ska placera dina fötter? Kan ju vara lämpligt att ha båda två på samma ställe. =) känner mig lagom kryptisk

2009-06-05 @ 17:37:32
URL: http://setasplejs.blogspot.com
Postat av: miggs

Tanya: Ja, det har jag verkligen gjort. Men tackar som frågar ;-)

2009-06-05 @ 18:11:11
Postat av: Tanya

Skönt för dej att ha beslutet fattat. =)

2009-06-06 @ 18:44:08
URL: http://setasplejs.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0